سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به ما فرمان داد که در سه چیز بر ما چیره نگردند : به معروف فرمان دهیم و از منکر باز داریم و سنّتها را به مردم بیاموزیم . [ابوذر]

سایت تجارت الکترونیک دزفول

 
 


شرایط و جزییات طرح:
1- خودروها شامل خودروهای ساخت داخل، مدل 1386 می باشد.
2- مبلغ و تعداد اقساط و قیمت خودرو مطابق جدول قید شده در قرارداد می باشد. برگزیدگان طرح هنگام تحویل خودرو می توانند در صورت تمایل مبلغی را به عنوان پیش پرداخت، پرداخت نمایند یا در طول قسط دادن چندین قسط را یکجا بپردازند که در این صورت تعداد و مبلغ اقساط کاهش می یابد.
3- هنگام تحویل خودرو یک نفر ضامن کارمند یا کاسب دارای پروانه کسب معتبر الزامی است و در صورت نداشتن ضامن، سند به نام خریدار و در رهن شرکت تا تمام اقساط باقی می ماند.
4- زمان شروع اقساط یک ماه پس از تحویل خودرو می باشد.
5- امکان فروش و واگذاری خودرو به شخص ثالث با اطلاع و تأیید شرکت امکان پذیر می باشد.
6- تعداد خودروهای تحویلی در هر مرحله بستگی به درصد شرکت کنندگان در طرح بستگی داشته و از اختیارات شرکت می باشد.
7- همزمان با تحویل خودرو سند به نام خریدار تنظیم و تحویل داده می شود.
8- متقاضیانی که تمایل به انعقاد قرارداد جدید را دارند باید به صورت کتبی با شرکت مکاتبه نموده تا شرکت نسبت به ارسال جدید به آدرس آنها اقدام نماید. لازم به ذکر است که در قرارداد جدید، مبلغ پرداخت شده (35.000 ریال) در قرارداد قبل محفوظ می باشد.
9- آن دسته دسته از متقاضیانی که تمایل به ادامه شرکت در طرح را ندارند می توانند پس از اعلام اسامی برگزیدگان در جراید ظرف مدت 15 روز جهت دریافت وجه واریزی با شرکت مکاتبه نمایند تا پس از کسر مخارج شرکت مبلغ فوق به آنها مسترد گردد.
10- کلیه خودروهای تحویلی به مدت 10 سال بیمه کامل بوده که وجه بیمه آن نیز به طور اقساط (120 ماهه ) به همراه اقساط خودرو دریافت می گردد.
11- هر گونه سوء استفاده از قرارداد دریافتی که به ضرر شرکت باشد پیگرد قانونی دارد.
12- ملاک اصلی شرکت در طرح فروش و واگذاری خودرو، تکمیل و امضاء قرارداد و ارسال آن به همراه کپی شناسنامه و تصل فیش واریزی می باشد.
13- کپی فیش واریزی را تا زمان تحویل نزد خود نگه دارید.
14- ارسال هر فرم و مدارک جهت ثبت نام یک خودرو می باشد و متقاضی جهت ثبت نام بیش از یک خودرو نیاز به ارسال فرم و مدارک جداگانه دارد. همچنین برای ثبت نام محدودیتی وجود ندارد.
15- اسامی برگزیدگان این مرحله از واگذاری خودرو در مورخ 07/05/86 از طریق روزنامه جام جم اعلام خواهد شد.
16- واگذاری خودروها به تناسب اولویت تاریخ ارسال قراردادها می باشد.








بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:5  بازدید

مجموع بازدیدها: 65993  بازدید


» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «